fondo

viernes, 26 de abril de 2013

Día do libro, 3 anos


Como todos sabedes o luns foi o día do libro e celebrámolo, como non pode ser doutra forma, con libros. A biblioteca do cole saíu ao patio e primeiro a profe leulles un conto e logo fixérono os seus compañeiros de sexto curso. A verdade é que estiveron super atentos e animados. 
Outra actividade que nos sirve para
conmemorar este día é o “conto das
familias”, un libro que ides levando para a casa e “en familia ides elaborando. Moitas grazas pola vosa participación, a verdade é que temos verdadeiros literatos entre nós.
Jajajaj. Moito ánimo para seguir co libro.


 
 
 

9 comentarios:

  1. Jajaja!! eu quero ser alumna do Pichel e da profe Rocío para tirarme así á bartola!! que graza me fixo e que ben o pasades!!
    Por circunstancias que moitos coñecedes non podo entrar estes días tanto no blog como me gustaría pero non quero despedirme hoxe sen antes agradecer as mostras de cariño e ánimo que recibimos por parte de moitos de vós. GRAZAS, MIL GRAZAS!!!
    Aaahh!! e tamén dar as grazas aos nosos pequenos polos regalos que me enviaron hoxe, alegráronme o día!!! Grazas cativiños sodes os mellores!! Grazas tamén á profe!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bueno no serás alumna pero si te mandan regalos no te quejes jajaja.
      Queremos verte pronto por le cole y por el blog. Muchos besitos para ti y para tu peque.

      Eliminar
    2. Os dos peques son os mellores regalos, xa que son capaces de eso, de alegrar o dia! Biquiños Nuria!

      Eliminar
  2. No sé que pasaría que desde ese día Noa dice que ya sabe leer y por la noche dice que lee ella sola el cuento, claro que después se lo tenemos que leer nosotros.
    A ver si nuestra profesión frustrada va a ser ahora ser escritores jaja. No sé que pasa con las actividades que nos propones que al principio dan un poco de "miedo" y después nos lo pasamos en grande haciéndolas.
    Me encanta la foto que estais tirados a la bartola y tú rodeada de los niños, aunque ya se sabe que con tantos "picheliños" alrededor ibas a acabar aplastada jajaja.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Y tanto que lo pasamos en grande con las actividades estas!! A mi si me deja el libro un par de dias mas... Era lo que te decia, me cuesta empezar, pero desde que empiezo...
      Va a ser que es eso, nuestra profesion frustrada! jejjeje

      Eliminar
  3. Antes de nada, como disfrutades!! estades super simpaticos tirados a bartola! jajjaja
    Pero non so me gustan as fotos, encantame a musica que lle puxeches!, madre mia! que recordos! xa casi nin me lembraba deles: OS DIMINUTOS!! como me gustaban eses debuxos, e a musica! e os FRAGEL!! (de Pumuki xa non me lembro tanto, jeje!)

    ResponderEliminar
  4. Alégrome moito de que vos guste o vídeo e as fotos, pensei que non ía poder colgalo porque me tardou 5 horas en subir a YouTube. bufffff!!!!!
    Nuria un bico a Elena e os debuxos fixéronos encantados e cun sorriso que non vexas... María ía encantada, estaba xogando e cos debuxos na man. jajajja.

    ResponderEliminar
  5. Boisimo o video,a verdade e que o pasades pipa,...

    ResponderEliminar
  6. Como di Alvaro,parecedes os Croods apilandovos.jajaja.

    ResponderEliminar