fondo

jueves, 14 de noviembre de 2013

As rutinas de aula


Moi boas familia!!!

 
 
Déixovos momentos de aula, estamos a realizar as rutinas diarias. Irei subindo vídeos pouco a pouco porque me leva un día enteiro subir cada un a youtube.

Esperamos que vos gusten e que disfrutedes con todo o que saben os vosos peques. Non poden saír todos pero todo se andará.

Desfrutade!!!

Por certo, dicirvos que no no blogue de Educación física podedes ver outro vídeo de Magosto con tódolos alumnos do cole. Premede aquí para acceder.






 

 

12 comentarios:

  1. Después Noa lo repite en casa usando los imanes de la nevera

    ResponderEliminar
  2. ...Por iso Alvaro me decía Mama,¿vichesme facendo nas rutinas?,vou antes que Samuel,jajajaja.Canto saben xa estes nenos,e para nos e moi interesante,polo menos sabemos porque estan pola casa ¡lalelilolu!jajaja.Que bueno.Gracias Rocio,por certo,tivemos unha discusion Alvaro e eu porque me decia que a auga da chuvia sanaba??????,e eu decialle,que mollaba,non sanaba,e el"non mama,dixomo Rocio"como quen ti que saberas.jaja.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. María, e logo ti non sabes que a auga da chuvia sana? jajajaja
      Verás, un día, Noa levou un golpiño na frente, eu quería poñerlle algo frío e non me deixaba así que se me ocurriu sacar una man pola fiestra e mollar un pañuelo. Estaba o día frío así que serviría. Daquela, nin corta nin perezosa díxenlles que a auga da chuvia sanaba. No noso caso sanou porque a Noa xa non lle doía o golpe. jajajaj. E esto foi todo. jajajaj.

      Eliminar
    2. Doy fe de lo que dice Rocío!!!jajaja

      Eliminar
    3. Jajaja...e eu case tiro por terra a vosa teoria,estas cousas avisanse.Que bo!!!!!!

      Eliminar
  3. Canto aprenderon estes nenos nun ano! É incrible.
    Encántame ver estes vídeos e chámame moito a atención o caladiños que están...e que formais, jeje!!
    Moitas grazas por deixarnos disfrutar das vosas rutinas!! Isto non ten prezo!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A verdade é que se portan super ben!!!!
      Estou subindo mais pero esto tarda una eternidade, é desesperante!!!!
      Próximamente mais. jajajaj

      Eliminar
  4. Encántame estes vídeos das rutinas! Agardo polo resto.... un bico

    ResponderEliminar
  5. E unha sorte poder disfrutar destes minutiños dos nosos peques!! Graciñas!!
    O igual que Nuria, sorprendeme velos tan formais! jejejje!! e que participativos son!!

    ResponderEliminar
  6. Noa se partía de risa viendose en el video. Por cierto que hoy me estuvo contando los derechos de los niños y lo que más le impresionó fue que todos tuvieran derecho a una "escuela, school o cole" (palabras textuales) y que todos tuvieran derecho a que los cuidasen.

    ResponderEliminar
  7. Que bo!! encántame velos de verdade. Vaia recordo máis bonito van ter os nosos peques da súa profe de infantil... porque a primeira profe nunca se esquece!! ou polo menos eu aínda a recordo perfectamente...y fai mooooooooitos anos diso jeje!!!
    María tamén nos estivo contando os dereitos dos nenos, que ninguén lles podía pegar, que tiñan dereito a comer e que non podían facer traballos forzados.

    ResponderEliminar