fondo

viernes, 19 de septiembre de 2014

As patacas de 5 anos


Moi boas familias!!!!


Este ano, dende o equipo de Voz Natura,  propúxosenos que participaramos nas celebracións da vila, e como non, os pequechos de 5 anos, puxémonos mans á obra!!!
Carla, debeu oír campás e trouxo dúas patacas, eu ía traelas da casa pero así xa as aproveitamos. Empezamos a pensar que podiamos facer para parcipar na tan famosa festa da pataca de Coristanco  e este foi o resultado!!!
Todos fixemos algo e rimos moito!!!!
Temos o gusto de presentarvos a Barbie e Kent de Coristanco!!!


10 comentarios:

  1. Ooooh!!! Que chuladaaaa!!! Esta si e unha verdadeira "edición especial" da famosa muñeca jajjaja!
    A min Carlos contárame que fixeran unha Barbie, pero...como tamén me contou que ten que recoller bellotas para pintalas e facerme pendientes... (onte traía unhas 8 ou 9 no mandilón!)
    Por certo, Barbie e Kent están nunha caixa de zapatos non?...ahora entendo o de que onte nunha zapatería lle pedira a chica caixas para facer "un teatro" (a explicación que me dou foi que os muñecos se poñen dentro delas jajaja!)
    Parabéns polo traballo chic@s!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Laura, polo teu compentario!!!
      A verdade é que o pasamos moi ben cos bonecos e como lles dixen hoxe aos peques, o importante é participar, os cativiños de 3 tíñano moi merecido!!!
      Ahora estamos coas bellotas porque vin unha actividade moi chula, pero bueno, xa os teño amenazados que non me collan mais porque xa teño unha caixa repleta!!! jajajajaj!!! Non paran de recollelas, ahora dín que son para mamá!!!

      Eliminar
  2. Bueno, como echaba yo de menos este blog...
    Ken y Barbie ya están casados,no? lo digo porque Ken están un poco más gordo que con el que jugaba yo de pequeña jaja. En serio, muy chulo. No debe ser nada fácil convertir a unas patatas en muñecos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eu tamen tiña moitas ganas de lervos María!!!
      A verdade é que sí, Kent está un pouco regordete. Eu penso que é pola felicidade e a boa vida que lle da Barbie!! jajajajajaj!!!!
      Mil gracias polo teu comentario!!!

      Eliminar
  3. Ola!!!
    que bonito o primeiro traballo dos nosos nenos de cinco anos... encántame!! A Barbie non lle falta detalle, se colar, pinza no pelo...
    María tamén me estivo contando estes días que estaban facendo unha Barbie e o seu noivo.
    Parabéns polo traballo, quedouvos moi bonito.
    Por certo eu tamén botaba de menos o blog...estou desexando saber que traballos nos vai mandar este ano a profe.
    María moi bo o teu comentario!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias polo teu comentario Nuria!!
      Este ano vas ter que traballar duro con dúas peques en infantil!!! jajajajajaj!!!!
      E estou contigo no referente ao comentario de María, non se lle escapa detalle!!!! jajajajja!!!

      Eliminar
  4. Hola a tod@s!.Que alegría volver ver o blog activo.Nosfomos ver o traballo a festa pero o Álvaro como que non lle gustaba a idea de levar Barbies ! Jaja decia que era de nenas!.Uiiiii como esta este ano, como e maior parecelle que e o rei do mambo. Saudos a tod@s.

    ResponderEliminar
  5. Moitas gracias polo teu comentario María!!!
    Deixasme loca co que che dixo Álvaro, na clase estaba todo contento e non me dixo nada de que era cousa de nenas!!!
    Creo que necesitamos unha pequeña charla. É probable que mañá todos xoguemos con muñecas!!! jajajajajaj!!!!

    ResponderEliminar
  6. Que cousa máis bonita! Ademais de terra de patacas tamén é terra de artistas!! Un saúdo a tod@s dun profe que vos bota de menos!!

    Javi!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. E nos a ti Javichu!!! pena que che tocara tan lonxe!!! Moita sorte cos teus cativos e moitos bicos!!

      Eliminar