fondo

domingo, 24 de febrero de 2013

A Protagonista

Moi boas familias!!!!!



Preséntovos a Maria Liu, será a nova protagonista. Ao longo da semana iremos vendo todo o que acontece durante a súa semana especial



 
 

O    Luns……

Hoxe moi feliz,  María  decorou a súa coroa.  Moi guapa peque!!!!
 
 
 
 
Martes:

Hoxe foi un día moi emocionante, non só para María, para todos nós, que nos quedabamos coa boca aberta escoitando a historia tan bonita da prota.  Oxalá a houberades podido escoitar… os pelos de punta!!!!!!

A continuación amósovos  as fotos que falan por si soas.  Noraboa  María, fixéchelo xenial!!!

 
 
 
 
 
 

O Mércores, coma sempre,  tocou amosar as pertenzas, e por suposto compartilas, que é o mais importante.
 


 


  
O  Xoves  foi xenial!!!!!!!.   A prota  pasouno en grande e os demais non foMos menos. Xulgade…
 
·        Empezamos pintando o pé


·        A continuación foron á man e os beizos.

 
 

·         Despois veu a “super sorpresa” en forma de mami. Nuria, estiveche xenial. Moi currado!!!! E pensarei en algo para que cando acabemos con esto do protagonismo poidamos seguir compartindo momentos.
Empezaron lendo un conto e...

 

·         Logo unha ficha da toupina con cagallón e todo, e pelos, moitossssss pelos. Jajajajajjajja!!!!!!


 

·         Para rematar a prota repartiu uns detallinos.

Pola tarde tivo que volver a explicar as fotos a Noa porque a pobre estivo toda a semana enferma. Iso si, Noa, hoxe tiña que vir si ou si! Jajajjajaj.

 

 
E ata aquí o reinado desta gran nena
 
 

27 comentarios:

  1. Maria estrenando blog jaja. La verdad es que está muy guapa. Parece q la profe le pegó la gripe a Noa, espero q en un par de dias pueda compartir la semana con la prota

    ResponderEliminar
  2. Ohhhhhh!!!! María, é o que ten pasar tanto tempo xuntas. Un biquiño moi forte de parte de todos e que volva axiña porque se fai notar.

    ResponderEliminar
  3. ¡Pero si es mi amiguita María Liu, de Coristanco!!! ¡Estás guapísima y encima eres la princesa de la clase, que chuli!!!!! ¡María, que suerte tienes de tener una profe que hace esas cositas tan bonitas!en mi cole de Madrid no lo hacen.
    Disfruta de esta semana en la que la prota eres tú, ya me contarás cuando me llames por teléfono.
    Muchos besitos y no te olvides que te quiero mucho y tengo muchas ganas de jugar contigo.

    Eva Guanyun

    ResponderEliminar
  4. Hola Eva, soy la profe de María y te escribo para agradecerte tu comentario. Muchas gracias, esperamos que nos sigas. Besitos.

    ResponderEliminar
  5. Rocío non sabes canto me gustaría escoitala, é que na casa cando lle preguntamos sempre nos di que non se acorda!!!! Será posible con esta nena!!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Además de las fotos la profe va a tener que subir los videos para que veamos cómo se explican nuestras niñas en clase

      Eliminar
  6. Y Noa se lo perdió! Hoy cuando se levantó lo primero que me dijo fue: "a ver si la profe puso más fotos de María en el ordenador".

    ResponderEliminar
  7. Nuria, é normal, moitos nenos non queren contar nada. Eu tampouco o entendo porque foi precioso. joooo!!!!

    María, todo se andará co los vídeos. jajajjaj. Non me dedes ideas!

    ResponderEliminar
  8. María, que feliz se te ve, estás muy bien, muy contenta, jo que suerte tienes con tener a tu profe Rocio, y dile que ponga algún video para escucharte. Seguro que lo de la toupiña salió fenomenal y que mi tita Nuria estaría muy nerviosa.

    Rocio, muchas felicidades por todas esas cosas bonitas que haces en tu cole.

    Muchos besitos.

    Eva Guanyun

    ResponderEliminar
  9. Por cierto Rocio, se me olvidó, si los peques como yo y mis amigos tienen pesadillas, nuestra profe Paqui nos lee un cuento que se titula "Una pesadilla en el armario" de Mercer Mayer, a mis compis de clase y a mí nos gusta mucho, yo como estoy malita con neumonía, Paqui me ha dicho que me lo dejaba para este fin de semana ya que en mi cole todos los viernes nos llevamos un cuento para que nos lo lean en casa, no me tocaba este pero para eso estoy malita.

    Eva Guanyun

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Eva!
      Esperamos que te recuperes pronto para volver al cole cuanto antes y muchas gracias por el título del cuento, lo tendremos en cuenta.
      Nosotros también vamos a hacer préstamos de libros durante el fin de semana, pero vamos a empezar en el tercer trimestre. Después podrás compartir con María los títulos de vuestros cuentos favoritos.
      un beso y cuidate mucho

      Eliminar
  10. Rocío para min foi unha experiencia marabillosa poder compartir ese ratiño cos nenos e contigo. Qué cativiños tan bos temos no Pichel!!!!
    As fotos que fixeches están preciosas, é un recordo moi bonito para os nosos fillos.
    Mil gracias!!!!
    Ahhh!!! e estou desexando que fagas algo para poder volver!! pero que sexa algo máis de tempo!!! jajaja!!!
    Mil gracias por todo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No Pichel temos os mellores cativiños sen ningunha dúbida Nuria pero á túa aportación non lle podemos sacar méritos. Foi xenial!!!
      Alégrome que vos gustaran as fotos e gracias por compartilo no blogue. A ver si pouco a pouco todas as mamás e papás van poñendo o seu gran de area e ir comentando as cousiñas porque no cole encántanos lervos.
      Estou pensando en algo para o día das familias, pero non vos anticipo nada que logo todo se sabe. jajajajjaja!!!!
      Gracias familias sodes os mellores!!!!

      Eliminar
    2. bufff xa teño ganas de saber que é o que estás pensando para ese día!!! pero creo que é en maio, aínda falta moito!!!
      Peeeero!!!! non es ti soa a facer plans jajaja, Laura (a mami de Carlos) máis eu temos unha idea para cando veña o bo tempo..., sería xenial!!!
      Bo fin de semana!!

      Eliminar
  11. Maria, viaseche moi feliz co teu reinado! Notase na cariña dos cativos que este e un gran proxecto, toda unha experiencia para eles para nos!
    O igual que Nuria, eu tamen estou desexando poder compartir outro ratiño con todos vos!
    Ahh! Por certo, vaia toupiñas mais chulas fixeron estes peques!!

    (Teño que escribir sin tildes, porque o poñelas duplicanse e quedan as palabras moi raras, jejje!)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajajajj, moi ben Laura, non te preocupes polo das tildes.

      Moitas grazas polo teu comentario e pensarei noutra oportunidade para que poidades vir. Nós estamos encantados con que veñades. A cara dos peques ao vervos entrar pola porta non ten prezo, e os momentos compartidos tampouco.
      un bico e bo fin de semana.

      Eliminar
  12. YA VES QUE NOA NO SE QUIERE PERDER NI EL REINADO DE SUS COMPIS.
    TODOS LE TENIAMOS MIEDO A IR A LA CLASE Y AL FINAL NOS SUPO A POCO

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Non te preocupes, todavía nos quedan moitos reis e raíñas por ver e disfrutar. jajajjaj

      Eliminar
  13. Moitas gracias de parte da miña familia e meu polo libro de fotos que fixeches, é precioso e moi emocionante. Quedamos asombrados por tantos e tantos detalles que ten, vaia curro que te pegaches.
    É todo un álbum de scrapbook!!!!!!!
    Noraboa polo teu traballo Rocío.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La verdad es que el libro es precioso. Está super currado!

      Eliminar
  14. Nuria, non sabes o que me alegro de que vos gustase. Para min é todo un placer facelo, disfruto como unha enana pensando, pegando, recortando... O mundo das manualidades, o scrapbooking, o washi tape e agora o mundo dos blogues(no que aínda son unha novata)son o meu.
    Encántame facelo porque me poño no voso lugar e penso que a min tamén me gustaría moito ter algo así, e sobretodo, ter na man uns papeis nos que a familia che di o moito que te quere, NON TEN PREZO!!!
    Alégrome de verdade e moitas grazas polo teu comentario.

    ResponderEliminar
  15. Teño practicado o scrap e encántame aínda que agora con dúas pequenas é imposible. Tamén teño un blog dende hai anos onde me encanta escribir pero o washi tape... non tiña nin idea de que era e ohhhh!!! que cousas máis bonitas se poden facer!!!
    Estou a mirar páxinas chulísimas!!

    ResponderEliminar
  16. ohhhhhhhh!!!!!! tes un blog!!!!!! que guai!!!!! pois xa nos contarás comos se chama para intercambiar cousas de srapp e washi. pufffff!!!! todo un mundo de cousas impresionantessssss!!!! hai unha tenda na coruña que se chama "Como molo" que está por Juan Florez que ten chuladasssssss.

    ResponderEliminar
  17. Ahhh!!! e busca en facebook unha páxina que se chama "creative mindly" ten tutoriais, que che enseñan a facer washi dixital para meter no blog e tamén che amosa mil formas para que diseñes entradas chulísimas.jajajaj, tou desvelando os meus segredos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Rocío vaia páxina máis boa..., ten un montón de titoriais para os blogs!!! Por suposto xa me fixen seguidora para aprender un pouco.
      Eu empecei co scrap facendo traballos dixitais co programa scrapbookflair, teño pasado HORAS diante do ordenador.
      Pasando uns días en Valencia encontreime de casualidade cunha tenda de scrap preciosa (Pequeñus), tiña de todo!!! cintas, lazos, adhesivos, papeis, sellos...foi a miña perdición, estiven alí case toda a tarde e aí foi onde me enganchei de verdade!!!
      Non sabía o da tenda de Coruña, pasareime fixo por alí tan pronto poida!!!
      O meu blog non é tan bo como estes ou como moitos que hai jajaja!!, son nosas vivencias mentres esperamos as nosas fillas, un blog moi humilde e sen tantas cousas bonitas, sen punto de comparación!!.

      Eliminar
  18. ¡¡POR FIN CONSIGO PUBLICAR!!,QUE GUAPA ESTA MARIA E QUE SORRISO GRANDIOSO.FELICIDADES NURIA POLA SEMANA DE MARIA,FIXECHELO XENIAL.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. María José canto me alegra que á fin poidas publicar!!! Ogallá todos os papis se animen a facelo!!

      Eliminar