fondo

domingo, 16 de noviembre de 2014

O outono en 5 anos



Como remate de semana traémosvos a festa de degustación con todos os produtos que amablemente doastes.
Este vídeo contén ademais unha pequena observación que fixemos no patio con motivo da chegada do outono.

Con esta actividade o que pretendemos foi concienciar da chegada do outono, que coñezan algúns alimentos que trae consigo esta estación e o mais importante, que os proben. Non conseguín isto último con algunha teimuda de 5 anos pero non cesarei no meu intento, jajajajaja!!!


3 comentarios:

  1. No sé porque me da que la que no probó nada fue una señorita que conozco yo, y mira que le dije antes de salir de casa q probara algo, aunque fueran los frutos secos. Creo que te va a costar mucho convencerla pero bueno que por intentarlo no quede. Me hace gracia porque en las fotos sale detrás de todo como si lo de la degustación no fuera con ella. Si fuera su hermana ya estaría metiendo la mano en todos los platos jaja.
    Una forma muy interesante de conocer las estaciones. por cierto, que las manzanas enanas más bien tienen pinta de cerezas.

    ResponderEliminar
  2. Que curioso o maiz negro e granate, nunca o vin. E a rama coas mazás enanas que bonito.
    Pero o que máis me chamou a atención foi o mural que fixestes, quedouvos máis que precioso.

    ResponderEliminar
  3. Que video tan bonito.Que bonita estación.Que chulas as espigas de millo eu tampouco as Vin nunca.Pero sabedes o que mais me gusta, je je je e que de repente a Álvaro gustanlle os kiwi? ????? Incrible.Jajaja

    ResponderEliminar