fondo

martes, 21 de mayo de 2013

Proxecto protagonista





Ao final vamos ter unha nova prota, non o ides crer pero son eu mesma.
 

 Hoxe tocou amosar as fotos e a coroa. Os nenos quedaron alucinados e pensaban que lles estaba gastando unha broma.  
Amoseilles fotos de cando era unha bebé, da infancia en xeral e por último da miña voda. Como seguro vos pasa a todos os que xa temos unha certa idade, as miñas fotos están en álbum e nese álbum pois teño as típicas de “acabada de saír da bañeira”, MENUDA FESTA!!!! Qué graza lles fixo  a todos, en especial a Samuel que só quería ver esas, as demais dábanlle igual. Jajajajaj.



 

Tamén me pintaron a coroa, aínda non está rematada, así que a foto terá que esperar. Disfrutaron moito pintándoa, deulles para pouco, porque todos participaron, pero…  unha coroa non da para moito. Jajajjaja!!!
 






 
 
Mércores

Hoxe tocaba amosar os obxectos e xoguetes preferidos, á miña idade os xoguetes xa son outros e como colecciono contos pensei en Anxo Moure cando dicía:  “os contos son o alimento preferido da imaxinación”.

Ós cativos disfrutaron un montón, ainda non lles deu tempo a velos todos, pero, tempo ao tempo.

 




 
 
Xoves:
Dou por rematado o meu reinado coa impresión das miñas pegadas. Qué horrorrrrrr!!!!! Unha sensación entre frío, cóxegas…. Tremendos foron os meus alumnos, algún, como Carlos, foi a malicia a facer cóxegas a conciencia, outros foron mais compasivos ao ver as miñas caras.
Non ímos ter visita, como comprenderedes, jajajjaja. Moitas grazas polos ánimos familias, foi un pracer ser raíña por unha semana.
 
 






 
 
 

20 comentarios:

  1. Me encanta! quedarían todos alucinados y con las fotos no me extraña porque además los niños se creen que los adultos siempre fuimos así y nunca fuimos niños. Feliz reinado Rocío!a disfrutar de tu semana jajaja

    ResponderEliminar
  2. Que bo!!!!!!!!!!!!!!! non deixas de sorprenderme..., como lle pasou aos nenos eu tamén estou alucinando!!!!!!! Entrei no blog por rutina pensando que por agora non habería ningunha entrada e mira!!!!
    Encántame a idea!!! Feliz reinado Rocío e disfruta da túa semana, vas pasalo xenial!!! jajaja!!
    Desexando ver a próxima entrada!!!

    ResponderEliminar
  3. Jajajajaja,non deixas de sorprendernos Rocio,que bo,Feliz reinado seguro o pasaarás xenial,por suposto seguiremoste con moita ilusión,¡COMO NON VAS TER ENCANTADOS OS NENOS SE NOS TES A NOS TAMEN!.Por certo,¿tamen haberá pintadas no pe?¡que peligro!

    ResponderEliminar
  4. Bueno, bueno, bueno! Temos nova Prota!!!! que ben!! pois desexarche que disfrutes un monton do teu reinado Rocio!! e o igual que as outras mamis, desexando ver novas entradas!!

    ResponderEliminar
  5. Hoxe Alvaro dime pola maña;"Mami;¿sabes quen e prota esta semana?Rocio!!.e tiña as fotos nun libro"jaja,que bo,e dime"hoxe se cadra trae as suas cositas",¡que peligro!.Creo que está mais ilusionado que cando foi el.

    ResponderEliminar
  6. Pois a idea creo que saiu dunha cabeciña desta clase, creo que Noa foi a inspiradora para que eu hoxe esté aquí.
    Está resultando moi emociónante ver as caras dos nenos. Hoxe tocaron contos porque eu, xoguetes, como comprenderedes non teño. jajajjaja. Pero como colecciono contos, trouxen para aburrir. Están encantados. Gracias a todas.
    En canto ao do pé que dicía María José, pois non me vai quedar outra, porque están flipando. jajajajjaj.

    ResponderEliminar
  7. ESTAS IDEAL ROCIO¡¡¡¡¡¡ SO FALTA QUE LLE DEIXES PINTAR OS TEUS PES OS NENOS ¡¡¡ TERAS COXEGAS '''?????

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si teño Marisa, e penso, que como eu lles fixen cóxegas a rabiar ahora vanse vingar. jajajja
      Gracias polo teu comentario

      Eliminar
  8. Es que a veces los niños tienen las mejores ideas. Lo más gracioso es que Noa no me dijo nada de que al final había prota esta semana. Me alegro de que esteis disfrutando todos.

    ResponderEliminar
  9. oohh!!! cantos libros preciosos!!! e ademais tamén tes un conto popular de China "Los amantes mariposa", din que está editado dun xeito impecable. Hai moito tempo que quero compralo pero vai pasando o tempo e agora estamos coa colección da vaca Linda!! jaja!! nada que ver con ese pero tamén moi bonitos!!!
    Alégrome moito de que o esteades a pasar tan ben, os papis dende a nosa casa estámolo disfrutando moito!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nuria o conto é impresionate, pero impresionate, mañá amósocho. Todos os de Benjamin Lacombe e Rebeca Daugmetrer (creo que é) desta editorial son impreionantes, teñen unha ilustración digna de coleccionar. Non son aptos para público tan infantil, pero dentro de poucos aniños aprenderá a valorar esas cousas. Recoméndocho.

      Eliminar
  10. Cómo dice Noa : "como la profe no tiene hijos pues no tiene juguetes" jajaj. Pero la verdad es que los cuentos son chulísimos

    ResponderEliminar
  11. Que libros mais chulos!! unha moi boa coleccion Rocio!

    ResponderEliminar
  12. A verdade familias é que o que ten un bo libro ten un tesouro. Eu non me canso de velos. jajajja. E mentras non teña fillos (como dí Noa) disfrutoos eu. jajajajaj

    ResponderEliminar
  13. Canto me alegro de que o pasedes tan ben,¿fixastesvos que a coroa de Rocio e amarela como se fose de ouro?Sen ningunha duda eres unha raiña con catro principes e nove princesas.Ainda que soe a peliculero e ideal,¡¡¡Pero que sorte tes!!!.Os libros son chulísimos.

    ResponderEliminar
  14. Ahhhh que bo Rocío! esto si que non mo esperaba! disfruta do teu reinado! e agora a facer todo eh...pegada de pé, de man, terás que levar algún familiar tamén...jajaja cada dia sorprendesme máis! un bico!

    ResponderEliminar
  15. Para que veas lo que has hecho sufrir a tus alumnos jajaj. A Carlos le debió quedar grabado y se quiso vengar jajja. me encantó lo del beso.
    Muy bonita despedida para este proyecto acabar con la profe siendo prota por una semana.

    ResponderEliminar
  16. jajjajaja!!! Carlos e as coxegas! co que a el lle gusta facelas!! gustalle tanto coma as que el ten, e mira que ten moitiiiisimas!!
    Un gran proxecto, con unha gran despedida!, parabens profe pola tua semaniña!
    Ah!! cando lle preguntei a Carlos que traia na mochila, dixome que traia "un besito da pofe Totio" (rematase o curso e ainda non che cambiou o nome, jejeje!)

    ResponderEliminar
  17. Estiveches fantástica Rocío!!! o que non sei é como fuches capaz de aguantar as cóxegas do pé!!!
    Encantoume o detalle do bico para cada neno e ademais vexo que utilizas algo que ten moito valor para min!!! polo menos foiche útil nesta ocasión, jaja!!!

    ResponderEliminar
  18. Noraboa Rocio fixeches todos os pasos,que sorpresa as pegadas PRECIOSO O PROXECTO.

    ResponderEliminar