fondo

domingo, 1 de marzo de 2015

Ano novo chino en 5 anos

Ni hao!!
O mércores celebramos o ano novo chino cunha comida especial no restaurante chino de Carballo. Íamos con moitos nervios porque todo saíra ben e sobre todo porque lles gustase aos peques.
Tales eran os meus nervios que agora doume conta das poucas fotos que saquei. Que pena!!! Fáltame a foto de grupo, a foto coas mamis, a foto coa xente do restaurante, unha foto do restaurante… síntoo moito. Se vos tedes algunha, por favor, pasádema xa que eu ía tan ensimesmada que me esquecín por completo.




3 comentarios:

  1. Que saida mais emocionante, que pena por non poder ir . Álvaro veu realmente contento.Ahora sei que me falaba de profiteroles xa que el explicabase e eu non o entendía., o que dixo non probara o bambu que tiña un color raro, jijijij.Se probou algo inda me sorprende.

    ResponderEliminar
  2. Noa estaba toda emocionada con lo de ir al restaurante chino, esa misma noche queria que fuesemos a cenar alli. Comió algo q ya es bastante tal y como es ella.

    ResponderEliminar
  3. Para min foi unha experiencia moi bonita. Xa sabía que había un bo equipo de infantil pero ese día quedou confirmado de que sodes unhas autenticas profesionais, controládelo todo sen perder os nervios e sempre con moito cariño cos nenos.

    ResponderEliminar