fondo

sábado, 15 de febrero de 2014

Os namorados de 4 anos

Como xa sabedes onte foi o día de San Valentín. No Pichel somos moi cariñosos e románticos e non quixemos deixar parar este día. Para celebralo pintamos uns corazóns que supoño que xa estarán nas mans dos seus destinatarios, debuxamos un corazón no chan e colocámonos enriba para sacar a foto e por último fixemos un vídeo moi simpático. ( ides ter que torcer un pouco a cabeza para velo porque ata o de agora  non descubrira que só podo facer vídeos coa cámara en posición horizontal. Jajjajja!!! Síntoo!!!!)

 
 
 
 
 
 

9 comentarios:

  1. Ooohhh!!! Que bonitoooo!!!!
    Xa me parecía raro que me trouxera o corazón a min, co enamorado que el está! Jajaaja! Xa o venres pasado, cando viu no escaparate da tenda os corazóns me dixo que lle tiña que dar un a Carolina! Jajaajajja
    Bueno, e que simpática Angela! E o pobre Alvaro! Quedou un pouco cortado jajjajaa!!
    Que riquiños todos!!

    ResponderEliminar
  2. Qué bonito é este vídeo!!!!!!!!!!! todos me gustan moito pero este encántame!!! esas declaracións de amor!!! por favor que bonito!!!
    Eu teño que recoñecer que pensaba que ese día me traería algo a min ou ao pai...vaia chasco jejeje!!
    Grazas profe!!!

    ResponderEliminar
  3. Aaahh!!! Ao mediodía preguntabámonos as nais de quen sería a voz que di no vídeo "moi ben Ángela!!", pois agora mesmo estoume dando conta que é a voz da miña filla...que non debe de parar de falar nin un minuto polo que vexo nos vídeos!!!

    ResponderEliminar
  4. Bueno,que sorpresa,e que bonito e tierno e o video,quedaronme claras varias cousas,para María as cousas importantes teñen que ir en sobre, e que pouco nos conta Alvaro na casa.¡que bonito por favor,ata me emocionei e todo!,Bueno dicirlle os pais de Angela que nos estamos contentos pero eles tampouco van mal ehehehe,jajajaja.
    Laura,andate con coidado,que nos sairon namoradizos,jajaja.Vendo o video con Alvaro,e el rojo como un tomate,explicandolle e era unha pasada que independientemente de mozos ou non era moi importante que alguen vira algo bonito nel aparte de nos,que debería estar orgulloso.(el solo ria todo colorado)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajajaajja!! A min non me pilla de sorpresa María, leva dende o ano pasado enamorado de Carolina!! xa anda pensando en cando sean maiores se van a casar! Jajjajajaa

      Eliminar
  5. Faltaban tres piezas para completar el corazón. Me encanta el video, da gusto ver cómo se expresan y la espontaneidad de los niños.

    ResponderEliminar
  6. Pasámolo en grandeeeee!!!! Foi tan simpático!!! jajajjjajjaj
    Canto o vimos na clase estaban todos avergoñados!!! que risas!!!

    ResponderEliminar