fondo

jueves, 9 de octubre de 2014

Continuamos coas rutinas en 5 anos


Moi boas familia!!!

 
As rutinas dan para moito porque aínda que facemos mais ou menos as mesmas que en 4 anos, o grado de dificultade cambia. Estes peques poden con todo e senón ollade!!!
En primeiro lugar veremos a Carlos que nos amosa como fai a rutina de escribir a palabra.  Nesta rutina introducín un elemento novo, o dicionario.
 

Agora veremos a Álvaro, o curso pasado traballabamos sílabas de 2 dúas letras e este curso empezamos coas sílabas de 3 letras.

 

Agora Noa, que a súa cabeciña non para, e mirade o que fixo…. Eu quedei abraiada!!!


13 comentarios:

  1. Que ben o fixeron o tres, canto aprenden!
    María que pouco atenta está no vídeo de Carlos... máis ben nada atenta!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pillachela en ese momento mami, María atende moito. Eu creo que se nota!!!

      Eliminar
  2. Encántanme Ro! sei de unha que che vai copia estas rutinas tan chulas! jijijiji a seguir traballando así! unha aperta!!!

    ResponderEliminar
  3. Bueno Nuria, en la rutina de Carlos creo que el único que atendía era él, los demás cada uno a su rollo jaja. Eso sí, Carlos lo hizo muy bien, me encanta como la define casi, casi igual que el diccionario. Pero Noa en casa me coge mis libros y me dice que es un diccionario y empieza a jugar a esta rutina.
    Del vídeo de Álvaro me hace gracia como inventan las palabras, a ver si cuela (son tremendos)
    Y que decir del vídeo de Noa, que no le llegan las fichas para hacer las sumas jaja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eu quedei pasmada María, cando me din conta xa tiña feitas todas esas combinacións, Se a deixo ainda sigue!!! jajajajajaj!!!!

      Eliminar
  4. A palabra de María creo q era "mil cientos"....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. "Mil cientos" correcto!!! jajajajaj!!! son tan simpáticos!!! Por si cola din o que lles sae ou o que lles sona!!!

      Eliminar
  5. Que pasada! Non tiña nin idea desto todo que facedes, sorprendinme de como buscan no diccionario,unha boa forma de introducir e que se familiaricen con este elemento.Tamen quedei alucinada do vocabulario quetenen estos nenos.Malefica? Melodia?.bueno bueno.Non deixades de sorprenderme.E que forma ten Noa de resolver un problema, pois unha pregunta pode ter varias respostas e todas validas.Guau.Vexo estas cousas e alucino

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A verdade é que é para alucinar, eu tamén o fago. Teño una alumnos e alumnas fantásticos!!!
      Gracias polo teu comentario e polo de todas as mamis!!!!

      Eliminar
  6. Sin palabras!! Parece increíble do que poden ser capaces uns nenos tan pequenos con estas propostas...canto ben me fixo a min este cole, estes nenos e esta profe!! Canto máis me paso por este blog máis me gusta! Un bico grande a estes peques que xa non son tan peques!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias compi!!! Qué comentario tan bonito!!! Pois que decir de ti, que a túa pegada tamén quedou no pichel e nos pichelianos!!! Mil bicos!!!

      Eliminar
  7. Bueno, despois duns días sen tempo a pararme cos videos... por fin os vexo!!!
    Madre mía!! canto vocabulario teñen estes peques! (que boas estas rutinas para seguilo enriquecendo)
    Deixoume abraiadíiiiisima Noa, que pasada facendo as sumas! Que pasada!, ó igual que María (Álvaro), eu tamén alucino!

    ResponderEliminar