fondo

lunes, 19 de octubre de 2015

Sentido contos


Moi boas familia!!!
          - Aquí estamos unha vez mais para amosarvos como imos avanzando neste proxecto tan especial.
Queremos dar as grazas por todo o que vos estades implicando. Estamos encantadas e os vosos peques mais. Nin imaxinades o contentos que veñen cando traen algo para amosar.  
Sen mais preámbulos, aquí vos deixamos as últimas aportacións.
Empezamos polos deberes que vos mandamos  sobre a confusión, esa emoción tan complicada.





 Moi bo traballo nenos e nenas

Agora é o turno das aportacións:
 Manuel: trouxo un ferroso libro de sons do océano. Que relaxante!!!

Aquí vos deixo o vídeo de Lúa e Lois coas súas aportación. 


Lúa: trouxo tamén dous contos dos bolechas e un puzzle para que deixemos de estar confundidos entre o que está ben feito e o que non. 

Lois: ademais de amosarnos algo de francés aportou dous contos de animáis mariños e un xogo de pesca moi divertido!!!

 Rodrigo: trouxo un conto co que nos rimos moito intentando averiguar que cousas se agochaban nos seus escondrixos. 
 Iria: aportou un fantástico peixe globo, unha rocha con percebes, mexillóns e caracolas e un percebe xigante. Ollade o ben que se explica!




 Tamén trouxo un contiño sobre o corpo, outro en 3D sobre o fondo mariño e unha fermosa e improvisada pecera. 

Elva:trouxo un dominó sobre peixes co que seguro nos divertiremos moito. 
Nerea: aportou un ferroso puzzle do mar que estará encantada de compartir cos seus compis. 

8 comentarios:

  1. Qué ilusionados cada uno con sus trabajos y sus cositas! Y qué bonitos y creativos los trabajos de la confusión. Estamos dejando el listón muy alto, a que sí?
    Viendo el vídeo en el que Lois habla, me hace pensar que el francés parece más un deporte que una lengua. No para quieto!!
    Gracias por las fotos y los vídeos, están genial!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me alegra que te guste. En cuanto a lo de saltar a mí también me sorprendió pero no iba a coartar su expresión!!! Jajajajaj!!!!

      Eliminar
  2. ¡¡Canto traballo feito e cantas cousiñas xa levaron os nen@s!!.Que bonito velos así de ledos.Seguiremos participando.

    ResponderEliminar
  3. Que envidia !!!! Sana dende logo, eu non teño tan bos recordos de infantil.asi da gusto participar cos peque.eu a miña parte do proxecto xa lla preparei ahora falta que elva con ganas de traballar un chiquiño mais

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Está Moi ilusionada Vanessa, verás como sí!!!
      Grazas polo teu comentario!!!

      Eliminar
  4. Cuantas cosas han traido estos niñ@s! Que cara de ilusión tienen todos! Que bien se explica Iria! Y que decir del francés saltarín de Lois jaja. Aunque lo que más me gusta es ver la cara de felicidad de Lúa, reflejo de lo que le gusta ir al cole.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ohhhhh!!!!
      Gracias mami por tu comentario!!! Me llena de orgullo que lúa venga tan contenta al cole!!!

      Eliminar