fondo

jueves, 15 de octubre de 2015

Sentindo Contos


Boas familia!!!

Hoxe a nosa caixa máxica volveu a sorprendernos. Esta vez deixounos un conto moi fermoso e cheo de carga emocional, “O peixe arcoiris”.

Unha vez lido o conto era o momento das conclusións de investigador.

En 3 anos, Iria foi a mellor detective.

En 4 anos, foi Lucía.
Ámbalas dúas, déronse de conta que os peixes da nosa caixa tiñan moito que ver cos amigos do peixe arcoiris e que a “porta”, “tella” ou “fiestra” que dicían os compañeiros non era tal cousa, senón que era a escama brillante do peixe arcoiris.
 
 

Onte, mandámosvos os deberes para a casa e hoxe démonos de conta de que estades  un pouco confundidos/as, ao igual que o monstro de cores.

Imos a facer unha serie de aclaracións.

·        O conto das pulgas imos aproveitalo para traballar as emocións e aspectos relacionados co corpo e diferenzas con outras especies coma os peixes.

·        O conto do peixe arcoiris danos pé a traballar aspectos do medio mariño.

·        O traballo da cartulina ten de prazo ata o 30 de outubro (ollade a táboa que vos mandamos onte, veredes que o tema da confusión remata este día. O seguinte é a alegría e traballarase dende o 2 ao 27 de novembro e así respectivamente).

·        Na cartulina debedes facer algo relacionado coa confusión: Cando sente o voso fillo/a confusión, como se sente en ese momento... a vosa imaxinación pode ser moi grande e sabémolo. Podedes empregar fotos do neno/a, revistas, debuxos....

A modo de exemplo, hoxe chegáronnos estas:

·        Manuel: amosa a súa foto de confundido co seu corresponde debuxo confundido. Moi ben pequecho e que rápido!!!!

·        Brenda: trae un debuxo dunha nena que está confundida porque o seu corpo non é igual ao do caracol e non sabe como interpretar iso. Igual que as pulgas do noso conto.
 

Hoxe xa tivemos aportacións das temáticas a traballar: a emoción da confusión, o corpo e os animais mariños.

Elva: aportou o conto de “Buscando a Nemo” e uns fermosos peixes de cores. Que ilusión lle fixo, daba gusto verlle a cariña!!!

 
 
 
Lucía: trouxo un fermoso inventario dos mares onde podemos ver moitas fotografías de animais mariños.

Pablo: trouxo puzzles  do corpo humano, e do mar. Un deles deunos pé a coñecer que os dedos das mans teñen nome. Que interesante!, Agora toca memorizalos!!.



 

 

4 comentarios:

  1. jaja Non van ser só os peques os que anden confundidos!!! Graciñas polas aclaracións que son de moita axuda.
    Lucía xa quixo levar hoxe o seu libriño do mar porque, ademáis, é dos seus favoritos. Sobre todo un peixe que se chama "pejepuerco" que lle fai moita gracia o seu nome.
    O mellor é sempre ver esas cariñas tan felices coas cousiñas que van levando á clase. Que gusto da ver como aprenden!!

    ResponderEliminar
  2. A semana q ven poderemos ver os contos e seguro que podemos coñecer moitos peixes que non coñecíamos! Lucía nos impartirá unha clase de animais mariños...jaja.

    ResponderEliminar
  3. Pois si q estiven confundida os primeiros dias, non entendía nada do q me contaba Gael...educación emocional! qué estimulante para os nenos e qué difícil...Hoxe Gael estivo pintando na sua cartulina,qué risa!! fixo raias e raias de cores e dime:"esto es cuando empiezas a estar confundido del todo"..e eu que pensaba q non tiña recursos para identificar e expresar as suas emocións.. :)

    ResponderEliminar